Min sanning!

Alla inlägg under november 2008

Av Engstrand - 26 november 2008 09:32

Woho, onsdag! Roligare dagar finns, trött så inåt helvete. (sorry kids, svordomar är dålig, right Hanssos?) Hansos sitter och skakar på benet bredvid, brist på sex. Var vaken halva natten och tänkte på allt. Så idag är man ett trött nervvrak, men apråpå ingenting. Scrubs äger, börjat följa det lite mer på kvällarna igen. J.D is my god =)


Funderar på att sticka  och träna, men jag ska hem till Jens och snaska pepparkakor och glögg senare. Ska bli skönt att snacka lite skit om livet och tankar och funderingar.


Ni får utsäkta min tråkighet, men sov inget i natt. Låg och funderade hela natten på fredag och allt som Anonym sa. Nej, kommer inte deppa ihop över det. Snarare tvärtom, insett vilka fel man gjorde som pojkvän. Vadå, kan man vara för snäll? Eller var jag inte snäll utan tvärtom, jag kanske gjorde allting fel som ny person i makten. Det blir kvällens funderare. Den stora gåtan...!


I love my job: O 

Av Engstrand - 25 november 2008 17:56

Tisdag, blev ingen skola idag (huvudvärk). Film för hela slanten, i skabbsoffan på rämgården. Pommes och kyckling till lunch:) Ska väl försöka och pallra upp mig till gymmet. Måste börja träna mer bröst och mage, rygg och ben. Sen blir det till att spara pengar till piercing, önsketanke i alla fall. Har fan aldrig pengar längre, måste börja tänka på vad man köper. Slut på dricka och godis. Men det är så skönt att snaska godis efter man tränat. 

På med musiken och luta sig tillbaka.

Ska renskriva lite svenska, fått tillbaka inspirationen. Är nog så att när mitt liv är i lite nedförsbacke så kan jag skriva bättre. Fast bloggen går segt, kan inte skriva på ett glade sätt längre. Inte som i början.


Dunkar huvudet in i väggen så går det nog lite bättre:) Nu blir det packa och sticka upp till gymmet.


Bye chicken wing:)

Av Engstrand - 25 november 2008 00:06

Blev ett försenat inlägg på måndagen, har sovit vid alla tillfällen jag fått. Försov mig så blev inget morgontåg och sen fastnade jag i mora i 35 min extra! Skit kul, busschaffisen åkte folkrace med bussen så den gick sönder. Typ, kanske, jag vet inte. Trasig var den iaf ;)

  Blir en kall dag imorgon halva dagen ut i skogen, sen är det bara onsdag kvar. Känns bara jobbigare och jobbigare till fredag. Det konstiga är när folk frågar vad man ska göra i stockholm och man säger begravning så blir dom helt tysta. Inga frågor om vem som ska begravas och allt sådant, är det skämsigt eller är det bara en jobbig fråga? Det känns ju ändå lättare för mig om personen i fråga fullföljer frågan. Konstig mening det blev nu då-


Isak ställer jobbiga frågor om min telefon... But it's mine and mine only! Touch and you get raped;)


Godnatt hälsar ett psykvrak : )

Av Engstrand - 23 november 2008 17:27

Min bakfylla är över efter mycket tacos, chokladpudding, apelsin juice och över en liter mjölk. Folk tar nytta av mig när jag är bakis och försöker omvandla mig till folkis. Ska bli spännande att se hur det går när jag sätter i gång diskutioner;). Ska bli film hos Affelito senare, korv partaj som vanligt eftersom Egot Egon (MikaelaI) vägrade att bryta sin otrendiga trend...


 Hellboy 2 är det som gäller klockan åtta


Peace out all out there: )

Av Engstrand - 23 november 2008 12:47

Update on yesterday... Festen var jäkligt bra, blev inga djupa diskutioner om livet. Istället blev det tung metal, svarthåriga saker överallt. Men kung ändå:)

   Speciellt Pontus som gav ut Hulken's nummer till en som heter Lina. They who know's don't want to. Därför tänker jag er fantasi leka med vem Lina är. 

      Mest creds till Dansk som jämt däckar och även gjorde det igår. :D Han förlorade mot en tjej, med detta vill jag ju säga att danskar inte kan supa. Men det konstiga med festen var att festerna uppe i Älvdalen som bonna pojkarna har var lugnare. Fast i Älvdalen så är det inte så många flickor istället.


Kvällen = (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)


Av Engstrand - 22 november 2008 12:07

Godmorgon alla! Vakna typ, nyss? somnade vid sju tiden i morse, känns lite hårt såhär i efterhand. Men man måste ju offra sig för dåliga filmer och c-vitamin. Halsen känns sliten och huvudet är inte 100%. Men det är inte det som gör att jag ändå är på lite dåligt humör. Om DU känner dig besviken, så har du ingen jävla aning om hur jag känner mig. Du tänker inte på någon förutom dig själv. Gör du allt för att jag ska må dåligt? Du blir inte mer värd i mina ögon. Akta så du inte går för långt, du kan ramla jävligt djupt då.

     Nu till bättre saker, mitt livs första Metalfest idag, ska bli jävligt intressant. Vet inte om man vågar ha på sig något som kostar över 100 kr. Kan hända att dom slänger öl på mig (Enligt Anonym så har det bara hänt en gång) ;)


     Nu blir det duschen och börja ladda upp för kvällen. Trött på att ha blod i alkoholomloppet;)


    Cool Things Happens To Cool People. Remeber that kidz (K);) 

Av Engstrand - 21 november 2008 21:18

Lyssnade på en gamal låt, lyssnade mycket på den när jag inte mådde på topp. Beskriver bra hur jag känt och hur man blivit behandlad. Sprang i ett hamsterhjul, samma steg, samma rörelser, samma fot avtryck. Är så jävla skönt att jag inte deppar ihop när jag  hör den längre. Att jag vuxit & gått vidare men kommer aldrig förlåta vissa saker. Har två personer att tacka för att jag är den jag är. Diselmannen och Fru Ågren...



Tänk alla gånger

Av Engstrand - 21 november 2008 13:48

Hello hello hello... Min fd vän halsfluss börjar nog smyga sig tillbaka...

    Första gången på över månaden så kände jag att jag måste ta mig i kragen och gå och träna lite och det är ju lite kallt ute (mycket) så varför inte springa? Jaaa:D eller inte, ett misstag som kommer göras om. Oj menar "som inte kommer göras om", lite slö av mig, fick bara sova till halv tolv.

    Så nu sitter jag med rakblad i halsen och mår relativt bra i övrigt. Ska väl åka hem 17.30 tror jag, orkar inte dega i borlänge hela dagen. Har inget att göra iaf, för alla ska supa utom jag:P JAG VIIIIIIIIIIIILL KNARKA... halstabletter och glass.



       Nu blir det billys och tjocka sig, Have fun with all that u're doing. : D

Ovido - Quiz & Flashcards