Min sanning!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Engstrand - 23 augusti 2010 22:39

Det är jag, ja jag har gjort det igen.

Jag har varit dum, mot mig själv.

 Eller hur..? Lilla molntuss.


Det är lite konstigt, lite fel, lite av allt tror jag. Jag har faktiskt vetat länge att det här skulle ske. Men ja, nu är tiden här och imorgon åker den sista av mina vänner som ska flytta. Det suger lite grann, inte ens bara lite. Det suger så jävla mycket apröv så jag inte kan beskriva det. Det är så satans tomt, även om min närvaro inte har varit den bästa. Så har jag alltid kunnat komma hem och mina vänner har varit hemma. Nu är det inte så längre. Ja visst, det är vänner kvar. Det är ca 5 starka kamrater som inte ska bort. Ja just, två av dom ska bort i slutet av året. Gud vad kuuul det här är. Jag har nå djävulsk ångest och jag betvivlar att den kommer försvinna den närmsta tiden. Det blir att dämpa det hela med mycket alkohol, det har ju fungerat hittils. Jag är kär, jag hatar det. Jag ska vara full resten av året...

Ovido - Quiz & Flashcards