Min sanning!

Alla inlägg under mars 2011

Av Engstrand - 6 mars 2011 13:35

Piss,skit,jävelberg!


Skönt med helg, eller..? Aaa, fast nä.

Skönt att komma hem och ta det lugnt, vila ut och inte känns någon press eller stress att bara kunna ta det lugnt och bara vara. Få sova ut, känna sig utvilad. Få umgås lite med vänner och bara snacka skit. Känna att det är skönt att vara hemma.

Låter ju förbannat skönt!

Syyyyyyyyyynd! För det är inte så det ligger till, eller jo. I mitt huvud så är det så det fungerar, men det är fan inte så denna soldat får lov att vara. Denna soldat ska ställa upp, träffa alla man känner och känt, umgås med familjen skita i att sova, vara pigg och alert inte klaga på att det är tungt. Bara tacka och ta emot, ta emot skiten och påminnelserna om att man har stuckit och att det suger - yeah it does! Men det finns ingenting som jag vill göra i min stad, där vill jag bara finnas och andas ut. Jag VILL träffa alla jag känner, ha kvalitéts tid med alla. Men vad jag vill spelar liksom ingen roll, för jag vet inte vad jag vill. Jag vill träffa alla, jag vill samtidigt bara vara hemma och andas ut. Jag vill bli militär, men jag vill samtidigt ha ett "normalt" jobb och ha en fritid och träffa mina vänner efter jobbet. Men just nu vill jag nog faktiskt få bli lämnad lite i fred, och få pusta ut.

Roger out.

Ovido - Quiz & Flashcards