Min sanning!

Alla inlägg under februari 2011

Av Engstrand - 11 februari 2011 01:10

Vill börja med att säga att jag blöder näsblod x2. Alltså ur båda näsborrarna - Jag hatar att vara förkyld. börjar jämt blöda näsblod konstant då.. Suger getpung.


Annars så är jag nu mera grön klädd. Känns jävligt bra, stressigt, mycket information, nya ansikten, nya rutiner ska läras in, skäll ska tas emot och order ska uträttas. En massa jävla Jag helt enkelt, passar mig som handen i handsken faktiskt. Två veckor gick jävligt fort, och det återstår bara 10 veckor nu (till att börja med). Hoppas och ska kämpa för att få anställning - i fyra år. Det kommer förhoppningsvis resultera i 2-3 utlandstjänster. Men man vet ju ingenting säkert, och jag ska börja med att genomföra GMY (3månader) med bravur!

Förutom det nya livet i grön kläder så är det mesta som vanligt. Jag är tillfälligt på annan ort, kan inte träffa mina vänner lika mycket längre, vilket är jävligt segt. Alla öl kvällar på Sportsbar har nått sitt slut. Tillfälligt i alla fall. Ölen kommer alltid vara kall och serveras där och jag har inte tänkt att dö ikväll!:D

Ovido - Quiz & Flashcards