Min sanning!

Alla inlägg under februari 2010

Av Engstrand - 21 februari 2010 18:06

Hello It's Pablo, your brother Pablo
Sorry for calling this late, but it
suddenly hit me that i miss you so much
and you're to far away from me.
I never told you
how much I love you
and everybody needs a brother like you

so goodnight dear brother
goodnight sweet brother
and thank you brother for helping me out goodbye

Hello It's Pablo,
sorry for calling again
do you remember when i dreamt about witches
woke you up asking
if i could sleep in your bed
and you said there are plenty of space

so goodnight dear brother
goodnight sweet brother
and take my hand if you dream about witches goodnight

And my brother went to Stockholm
and i went crazy
i thought i could make it all by my self
but things have changed slowly how I'm in a mess
i wish you could bless me like you blessed me before

so goodnight dear brother
goodnight sweet brother
and thank you brother for helping me out so
goodnight dear brother
goodnight sweet brother
goodnight dear brother goodnight sweetheart goodnight


http://www.youtube.com/watch?v=g50IUk79cxY&feature=related

Av Engstrand - 11 februari 2010 10:54

Här går man inte runt och hälsar på
man måste ringa först
man måste boka tid
man måste skynda sig
man måste skärpa sig
man måste komma in
i Stockholm


Hur kan man bo där frivilligt, alla är griniga och hatar sin omgivning. Alla verkar vara besvikna på vilken sitts dom sitter i där på tunnelbanan. Ser man en vilsensjäl riktar man sparkarna ditåt istället för att hjälpa. Försvann vänligheten då trängselskatten kom, eller var det tidigare än så? Hur kan man vilja bo i en storstad när alla ser gråa ut och ingen riktigt lyser upp tillvaron. StressaStressaStressa.

Dem äldre passar inte in i storstadslivet heller. Dom hör inte hemma på tunnelbanen, dom hör inte hemma i vimlet där alla springer och knuffas. Skulle bli så djävulskt derprimerad om jag bodde här. Tackar vet jag bil och taxi. Bojkottar pendeltågen i Stockholm och bojkottar folket här. Bygg ett stort parkeringshus över dessa gnälliga och aggresiva stockholmare.

Av Engstrand - 6 februari 2010 22:56

Dom sa att jag slog att jag slog å slog å slog.


Jag är bäst, kung, herren på täppan. Jag mår så jävla bra just nu, och har gjort det ett tag. Så jävla skönt att slippa behöva gå runt som en zombie och vara helt död inuti. Det mesta flyter på bra och jag gillar det. Jag gillar att slippa behöva verka sur bara för att folk ska låta mig vara. Desutom är jag väldigt dålig på att spela. Ingen Peter Stormare direkt.


Grunden till varför jag mår bra är okänd, och jag tänker knappast börja rota runt i tankarna bara för att hitta anledningen. Utan jag njuter av stunden då jag släpper allt och bara ler, och känner hur kroppen blir lätt av detta lyckorus. Jag kanske vet anledning utan att egentligen behöva tänka efter, men vem vågar riskera att jag kanske slutar med det.



Njut av stunden och du ska bli rik på glädje, skratt och kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards