Min sanning!

Alla inlägg under december 2008

Av Engstrand - 28 december 2008 22:44

precis som rubriken säger mår jag typ...

Av Engstrand - 27 december 2008 02:25

Mina besökare blir inte mer utan tvärtom. Skriver jag så tråkigt?

Fick en dagboks's bok som en finne har skrivit. Den är riktigt störd faktiskt. På 20-25 sidor hade jag skrattar 3 gånger tror jag. Mamma ville se om mitt skrivande blev någe annorlunda när jag läst den. Tyvärr mamma, vill inte bli allt för ohyffsad. Men lite kommer jag nog stjäla. Som "Såg en lady som var minst ett huvud längre än mig. Och kunde dricka mer än mig, det vill säga förskräckligt mycket!"  ;) Idag har jag varit ute med Rasmus i 4 timmar, rätt skönt med våra små random turer. Rasmus och Viktor kväll<3 = Underbart!


Har nog inte så mycket mer att rapportera om. Träffade Sofia idag, känns rätt jobbigt att jag gjort som jag gjort. Hon är en jätte fin tjej, verkligen. Men just nu så stämmer det inte in i mitt liv. Att ha en flickvän, ännu mindre en flickvän så långt borta. Hur snäll hon än är. Vi får lära oss utav det här och förmodligen så blir det bra. STÄLLER UPP OM DU VILL PRATA DET VET DU! Sådär, nu blev hon nämnd positivt på min blogg! Det hjälper nog en del. Hon gnällde lite på det förut, men jag förtjänar lite gnäll ibland. Till och med jag, tomten förtjänar gnäll ibland. Nej nu ska jag kasta kol på elaka barn! 


Cya later mr Potatis



Av Engstrand - 25 december 2008 13:33

                 Dagen efter!


Fick en del roligt, kommer lägga upp en fin liten bild på allt jag fick sen:)

Var tomte, det var intressant och trevligt. Min lillebror anade att det var jag, men satt rätt så förstenad när jag kom. Tänk vad längesen det var ändå. Så längesen man själv satt stirrande och kollade på en gubbe med skägg och röda kläder. Man har väl växt till sig lite till vuxenlivet. Inte mycket, men lite. Jul afton är inte så lockande heller längre. Det är trevligt att umgås och allt men det blir så segt, eller så var det just så i år. Tror inte det, man växer ifrån julen. Till och med glöggen ;)

Blir starkglögg nästa år tror jag. Så det blir lite roligare;) Skönt att umgås med familjen <3

Av Engstrand - 24 december 2008 08:49

So this is Christmas, and what have you done to deserve a good day? Have you been kind to a helpless soul this year? Have you reach out your hand to a person that have beg you to? Have you been eating your vegetables? Or have you just been like the rest of the world. A cold fucked up person that only working to help your own ship and you only getting happy when your nighbour's ship burning down so you are the only one to shine.

 Or have you just been a human. I am not here to judge, it was you who came to my site and read what i had to say, this dark christmas morning. Light up a candle for all these men and womens that aint with us today. We have all people that we're missing at christmas.


MerryChristmas, I ViktorEngstrand wish you a GoodFuckingChristmas!


Take Care now, it would be awful if you would get hurt.

Av Engstrand - 23 december 2008 15:17

        Merry fucking Christmas!


Jul imorgon, det är ju.. trevligt. Trevligt med julstress, att pengar man inte har ska spenderas till folk för att så är det och har alltid varit. Fun, aint it?

     Ge mig pepparkakor så att jag blir snäll!

Kan nog behövas, känns som att jag är ett pucko ibland. Säger och handlar fel. En sak är säkert nu för tiden. Jag är mig själv, jag har min stil och jag gillar den. Trots att man kollar in jackor för 1700  (A). Tro inte att jag köpte den. Det ska jag på öhm.. Fredag eller lördag, 50% rea redan men hade inte pengarna bara.

     Pengar är en brist vara i min plånbok. Rätt surt, men jag stakar mig fram på 11 kr just nu så varför kan jag inte det i januari? =)

      Min blogg är rätt lam just nu! Skyller på

*Ingen dator i borlänge/älvdalen

*Inget internet i borlänge

*Inget vettigt att skriva

                   Typ något sådant. Skyller på det iaf (A)


God Jul & Gott nytt år

Av Engstrand - 22 december 2008 17:57

               Hej..


Lite halv störande att inte kunna blogga när man vill och skriva vad man känner och tycker.

    Skrev två a4 om hur jag tycker och tänker för dig. För ibland besegrar du mitt förstånd och tankar om dig flödar som dom vill. Inte en bra sak just nu, du gör mig just nu inget gott. Allting svävar runt dig och ditt ego. Du förstår inte att andra har känslor och behöver tid. OM DU VILL TRÄFFA MIG SKA DU FÖR I HELVETE INTE STRESSA! Det gör bara så att jag får mindre och mindre lust att träffa dig...

Förmodligen så kommer det sluta med imorgon att du sitter och gråter, säger att jag inte förstår något. Jag tar mina saker och går för jag inte kommer orka höra på att någon klankar ner på mig. Det har jag lyssnat på tillräckligt under mitt liv. Så lägg ner med det du försöker göra, det förändrar ingenting. Jo, det gör det. Men inte åt rätt håll, du kan inte bygga våran "vänskap" på ett förlåt efter varje samtal vi har...


Du väljer ditt nästa drag...

Av Engstrand - 17 december 2008 08:46

Det är något som tynger mig.

Kan inte sätta fingret på det.

Ett slags, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara.

Som ett slags mörker, något fattas.

Jag vill så gärna bli av med det, men ändå inte.

Jag gillar det, det ger mig en kick.

Ett rus som inte ens den starkaste dryck kan ge mig...


Av Engstrand - 16 december 2008 17:17

Orkade inte/ tänkte inte på att blogga igår!


Men nu är min affär uppe och säljer godis. :D


Igår så gymade jag för första gången på evigheter, lite halv stolt sådär faktiskt. Ska försöka få bort all öl som jag drack i helgen. Blev en del så..

 Anyway, var goá engelskan igår. Kollade på Life of Brian, så äckligt kul. Störd, rolig, random och allt det där som jag gillar:P

    Idag jagade vi toppfågel, såg ingenting. Såg lite älgspår bara. Men sällskapet ägde, jag och joel i ett nötskal!:D


Jag är trött nu vill jag sova. Leave me alone for a while. Men ska försöka komma iväg till gymet idag också:)


Tack och hej liten tjej: )

Ovido - Quiz & Flashcards