Min sanning!

Alla inlägg under december 2008

Av Engstrand - 2 december 2008 17:39

Jag gick i skolan, vi hade skogskötsel med Roger. En av de jobbigaste lektioner jag haft på länge. Vi räknade någonting, någonting med träd.. Kommer inte ihåg allt vad vi gjorde, men viktigt var det *funderar*.


Sen blev det äta mat, god mat. Hemlig mat =)

Senare efter lunchen blev det springa i nedförsbacke, is belagd nedförsbacke. Till bussen till Borlänge! Bussresan gick bra, väntan i Mora gick segt, sen tåget till Borlänge gick jätte fort =) Förutom att min mobil fick dåligt med batteri så dom allra sista minutrarna till Borlänge blev tysta.. (It's  quiet nooow. /300 random kid  (Filmen om ingen förstod))

Vänta på pappa flera minuter för att åka till huvudstaden (stockholm, för alla som inte hängde med). Min pappa är resturang folk och enligt min farmor är resturang folk dåliga på tiden. Kom dit runt tjugo över åtta. Kvällsmacka sen kolla på scrubs till sena timmen.


-Peace out, out there


Av Engstrand - 2 december 2008 17:30

Överskriften får stå för sig själv. För det jag har att säga/skriva har ingenting med ämnet att göra förutom att Tim (Timsan) är jävligt elak. (Förlåt barn för svordommen)


Tänkte sammanfatta den tid jag har varit borta... Vi ser tillbaka till mitt senaste inlägg, ja eller mitt näst senaste. Det var en onsdag... Men det skiter jag i, min historia börjar på torsdagen....



Av Engstrand - 1 december 2008 16:21

This is it!


Hello hello hello! I'm back in town..! Under tiden jag har varit borta har jag...

Ovido - Quiz & Flashcards